آ
-
آژانس های گردشگری
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
آسیبشناسی گردشگری
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
آموزش کارآفرینی
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
ا
-
ادارک ریسک
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
ارزش ادراکشدۀ مشتریان
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
-
ارزش ویژهٔ برند
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
-
ارزیابی
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
-
استان کردستان
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
-
اسنپ
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
اشتغالزایی
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
اکوتوریسم
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
ایران
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
ایران
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
ب
-
بازار کهن تبریز
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
بازاریابی حسی
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
-
بازاریابی داخلی
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
بازدیدکنندگان
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
بانوان
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
بحران
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
-
بحران کرونا
بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
-
برنامهریزی گردشگری
واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
-
برند
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
پ
-
پانل دیتا
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
-
پساکرونا
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
-
پولوتوریسم
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
ت
-
تأثیر گروه مرجع فایدهگرا مصرف مسئولانۀ اجتماعی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
تابآوری
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
-
تابآوری
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
-
تاکسی اینترنتی
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
تپسی
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
تجربهٔ برخط
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
-
تجربهٔ برند
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
-
تصویر مشتریان
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
-
تقاضای گردشگری
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
-
تکنیک دیمتل
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
-
توسعه
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
توسعه
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
توسعهٔ پایدار
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
توسعهٔ گردشگری
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
-
توسعهٔ گردشگری
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
توسعۀ گردشگری
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
ج
-
جزیرهٔ کیش
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
جمعگرایی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
جهتگیریهای راهبردی
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
چ
-
چابکی
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
-
چوگان
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
خ
-
خودکارآمدی
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
د
-
دلبستگی به برند
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
ر
-
رضایت مسافران
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
-
رضایت مندی
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
رکود
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
رکود اقتصادی
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
روستای هندهخاله
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
روش TOPSIS
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
ز
-
زنجیرهٔ تأمین گردشگری
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
س
-
سرمایهٔ اجتماعی
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
سرمایهٔ فرهنگی
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
ش
-
شاخصها
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
-
شهر
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
-
شهر آرام
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
-
شهر یاسوج
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
ظ
-
ظرفیت فرهنگی
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
ع
-
علایق گردشگران
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
عناصر فرهنگی
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
ق
-
قصد کارآفرینی
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
ک
-
کارکنان
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
کسبوکارهای خلاق روستایی
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
کیفیت خدمات
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
گ
-
گرایشهای گردشگران
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
گردشگران خارجی
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
گردشگری
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
-
گردشگری
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
-
گردشگری
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
گردشگری
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
گردشگری آرام
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
-
گردشگری بدون تماس
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
گردشگری در دسترس
واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
-
گردشگری روستایی
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
گردشگری فرهنگی
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
-
گردشگری فرهنگی
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
گردشگری فرهنگی
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
-
گردشگری کشاورزی
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
گردشگری ورودی
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
م
-
مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران
بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
-
محصولات گردشگری
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
محوطههای تاریخی
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
مدل باور سلامت
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
مدل تحلیلی EVIEWS
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
مدیریت زنجیرهٔ تأمین
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
-
مدیریت منابع انسانی
بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
-
معلولیت
واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
-
مقصد
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
-
منتورینگ
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
ن
-
نابینایان
واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
-
نشگرایی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
نظریۀ رفتار برنامهریزیشده
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
نگرش به برند
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
-
نگرش جامعۀ میزبان
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
و
-
واژگان کلیدی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
ورزش چوگان
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
-
ورزشهای تفریحی
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
وفاداری مشتریان
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
-
ویروس کرونا
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
ه
-
هنجارهای ذهنی
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
-
هند
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد