نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس ‏های گردشگری نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانس‌های گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
  • آسیب‌شناسی گردشگری آسیب‌شناسی توسعه گردشگری در محوطه‌های تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحال‌وبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
  • آموزش کارآفرینی نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]

ا

  • ادارک ریسک تأثیر ریسک ادراک‌شدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
  • ارزش ادراک‏شدۀ مشتریان پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
  • ارزش ویژهٔ برند بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‏ های چهارستاره و پنج‏ ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
  • ارزیابی ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
  • استان کردستان ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
  • اسنپ شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکت‏های اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
  • اشتغال‌زایی شناسایی ظرفیت‌های توسعه کسب ‌و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هنده‌خاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
  • اکوتوریسم بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بوم‌گردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
  • ایران شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
  • ایران بررسی عوامل تعیین‌کنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیه‌وتحلیل داده‎ های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]

ب

  • بازار کهن تبریز تحلیل جایگاه سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
  • بازاریابی حسی بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‏ های چهارستاره و پنج‏ ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
  • بازاریابی داخلی نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانس‌های گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
  • بازدیدکنندگان آسیب‌شناسی توسعه گردشگری در محوطه‌های تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحال‌وبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
  • بانوان شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزش‌های تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
  • بحران مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تاب‌آوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
  • بحران کرونا بررسی پیامدهای بحران همه‏ گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
  • برنامه‏ریزی گردشگری واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
  • برند اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]

پ

  • پانل دیتا بررسی عوامل تعیین‌کنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیه‌وتحلیل داده‎ های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
  • پساکرونا مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تاب‌آوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
  • پولوتوریسم تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزش‌های گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]

ت

  • تأثیر‏ گروه‏ مرجع فایده‌گرا مصرف‏ مسئولانۀ ‏اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بوم‌گردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
  • تاب‌آوری بررسی تأثیر جهت‌گیری راهبردی در چابکی و تاب‌آوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
  • تاب‌آوری مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تاب‌آوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
  • تاکسی اینترنتی شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکت‏های اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
  • تپسی شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکت‏های اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
  • تجربهٔ برخط اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
  • تجربهٔ برند بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‏ های چهارستاره و پنج‏ ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
  • تصویر مشتریان پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
  • تقاضای گردشگری بررسی عوامل تعیین‌کنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیه‌وتحلیل داده‎ های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
  • تکنیک دیمتل تحلیلی بر وضعیت شاخص‌های شکل‌گیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
  • توسعه شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزش‌های تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
  • توسعه راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
  • توسعهٔ پایدار تحلیل جایگاه سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
  • توسعهٔ گردشگری ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
  • توسعهٔ گردشگری تحلیل جایگاه سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
  • توسعۀ گردشگری تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]

ج

  • جزیرهٔ کیش شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزش‌های تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
  • جمع‌گرایی بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بوم‌گردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
  • جهت‌گیری‌های راهبردی بررسی تأثیر جهت‌گیری راهبردی در چابکی و تاب‌آوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]

چ

  • چابکی بررسی تأثیر جهت‌گیری راهبردی در چابکی و تاب‌آوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
  • چوگان تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزش‌های گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]

خ

  • خودکارآمدی نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]

د

  • دلبستگی به برند بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‏ های چهارستاره و پنج‏ ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]

ر

  • رضایت مسافران پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
  • رضایت‏ مندی شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکت‏های اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
  • رکود راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
  • رکود اقتصادی راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
  • روستای هنده‌خاله شناسایی ظرفیت‌های توسعه کسب ‌و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هنده‌خاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
  • روش TOPSIS ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]

ز

  • زنجیرهٔ‌ تأمین گردشگری بررسی تأثیر جهت‌گیری راهبردی در چابکی و تاب‌آوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]

س

  • سرمایهٔ اجتماعی تحلیل جایگاه سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
  • سرمایهٔ فرهنگی تحلیل جایگاه سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]

ش

  • شاخص‌ها ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
  • شهر اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
  • شهر آرام تحلیلی بر وضعیت شاخص‌های شکل‌گیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
  • شهر یاسوج تحلیلی بر وضعیت شاخص‌های شکل‌گیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]

ظ

  • ظرفیت فرهنگی تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزش‌های گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]

ع

  • علایق گردشگران شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
  • عناصر فرهنگی تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]

ق

  • قصد کارآفرینی نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]

ک

  • کارکنان نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانس‌های گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
  • کسب‌وکارهای خلاق روستایی شناسایی ظرفیت‌های توسعه کسب ‌و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هنده‌خاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
  • کیفیت خدمات پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]

گ

  • گرایش‏های گردشگران شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
  • گردشگران خارجی شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکت‏های اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
  • گردشگری اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
  • گردشگری مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تاب‌آوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
  • گردشگری شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
  • گردشگری راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
  • گردشگری آرام تحلیلی بر وضعیت شاخص‌های شکل‌گیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
  • گردشگری بدون تماس تأثیر ریسک ادراک‌شدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
  • گردشگری در دسترس واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
  • گردشگری روستایی شناسایی ظرفیت‌های توسعه کسب ‌و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هنده‌خاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
  • گردشگری فرهنگی تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
  • گردشگری فرهنگی راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
  • گردشگری فرهنگی تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزش‌های گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
  • گردشگری کشاورزی شناسایی ظرفیت‌های توسعه کسب ‌و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هنده‌خاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
  • گردشگری ورزشی شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزش‌های تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
  • گردشگری ورودی بررسی عوامل تعیین‌کنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیه‌وتحلیل داده‎ های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]

م

  • مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران بررسی پیامدهای بحران همه‏ گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
  • محصولات گردشگری شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
  • محوطه‌های تاریخی آسیب‌شناسی توسعه گردشگری در محوطه‌های تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحال‌وبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
  • مدل باور سلامت تأثیر ریسک ادراک‌شدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
  • مدل تحلیلی EVIEWS آسیب‌شناسی توسعه گردشگری در محوطه‌های تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحال‌وبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
  • مدیریت زنجیرهٔ ‌تأمین بررسی تأثیر جهت‌گیری راهبردی در چابکی و تاب‌آوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
  • مدیریت منابع انسانی بررسی پیامدهای بحران همه‏ گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
  • معلولیت واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
  • مقصد اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
  • منتورینگ نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانس‌های گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]

ن

  • نابینایان واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
  • نش‌گرایی بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بوم‌گردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
  • نظریۀ رفتار برنامه‏ریزی‌شده تأثیر ریسک ادراک‌شدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
  • نگرش به برند بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‏ های چهارستاره و پنج‏ ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
  • نگرش جامعۀ میزبان تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]

و

  • واژگان کلیدی بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بوم‌گردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
  • ورزش چوگان تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزش‌های گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
  • ورزش‌های تفریحی شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزش‌های تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
  • وفاداری مشتریان پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
  • ویروس کرونا تأثیر ریسک ادراک‌شدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]

ه

  • هنجارهای ذهنی نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
  • هند شناسایی گرایش‏های بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]